הַרְנִינוּ גוֹיִם עַמּוֹ • "אבא שלי, אני לא מאמינה שנפרדים"

    "אדוני הנשיא", פנה ראש הישיבה לנשיא המדינה, "צריכים לעשות מעשה כדי שבני עמנו לא ירגישו חשופים ומאויימים ואולי אנשים חלשים יפעלו באלימות. אנא העבר את המסר להחזיר את הבטחון לאזרחים"
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הַרְנִינוּ גוֹיִם עַמּוֹ • "אבא שלי, אני לא מאמינה שנפרדים"

    אלפים מלווים את הנרצח הקדוש מיכאל מרק הי"ד שנרצח ביום שישי בעת נסיעתו עם משפחתו ליד אדוריים • הבת אורית: "לא מזמן אמרת שלא תעזוב, עכשיו אלוקים לקח אותך" • נשיא המדינה: "נמשיך להילחם בטרור"

    "אדוני הנשיא", פנה ראש הישיבה לנשיא המדינה, "צריכים לעשות מעשה כדי שבני עמנו לא ירגישו חשופים ומאויימים ואולי אנשים חלשים יפעלו באלימות. אנא העבר את המסר להחזיר את הבטחון לאזרחים"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפים רבים מלווים את הנרצח הקדוש מיכאל (מיכי) מרק הי"ד שנרצח ביום שישי בעת נסיעתו עם משפחתו בציר 60 ליד אדוריים.

    הלווייה החלה בישיבת עתניאל – אותה ניהל הנרצח הי"ד במשך שנים רבות, כשבני הישיבה שרים בדמע שירי חיזוק ודביקות. ראשון הדוברים היה נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין.

    "איננו נסוגים אחור, איננו מרפים את אחיזתנו בקרקע- שורשינו נטועים עמוק באדמת הארץ הזו, דם יהודי אינו הפקר, אנו מבטיחים, מעל קברו של מיכי, אנו נמשיך להילחם בטרור ללא מורא וללא פחד- נלחם וננצח", אמר ריבלין.

    הלווייה, בכי, דמעות

    לאחר מכן הספיד הרב בני קלמנזון ראש הישיבה וגיסו של הנרצח הי"ד, "הקב"ה, הקפת אותי בשני אנשים צעירים שעשו הכל. הקב"ה לא מבין אותך? למה לקחת את הצעירים, למה לא לקחת אותי? כל מה שמיכי נגע הפך לזהב. הוא סייע לכולם, לבנות בית, לא לפשוט את הרגל ולא לפשוט את היד. הצלחת לפעול ולהזיז דברים בלי להכעיס את אחד, בלי מלחמות. איש של אהבה", אמר בדמעות.

    "אתה תחסר לקהילה כאן, אתה תחסר לישיבה ולכל עם ישראל. באופן אירוני אתה תחסר גם לעם של הרוצחים של שלך. אתה עזרת גם להם. אנחנו נמשיך לפעול לשלום ולסייע לשכנים הערבים שלנו. אני אומר לשכני הערבים אם לא תכרתו את היד של הרוצחים הם יכרתו אתכם. אתם תסבלו ראשונים" הוסיף.

    "אדוני הנשיא", פנה ראש הישיבה לנשיא המדינה, "צריכים לעשות מעשה כדי שבני עמנו לא ירגישו חשופים ומאויימים ואולי אנשים חלשים יפעלו באלימות. אנא העבר את המסר להחזיר את הבטחון לאזרחים".

    הבת, אורית, ריגשה את הקהל בהספדה: "אבא אני אוהבת אותך. אבא שלי אהוב אני לא מאמינה שנפרדים. לא מזמן עמדת וחיבקת אותי אמרת שלא תעזוב עכשיו אלוקים לקח אותך. כל הזמן אמרנו אבא שבשמים לוקח את הטובים ואתה הכי מדהים בעולם. כמה טוב תרמת. נתת כ"כ הרבה למען אחרים כמה עשית. עבורנו כל דבר שרק רצינו נתת מכל הלב".

    "קיבלת אותנו כמו שאנחנו גם שהיו דברים לא בסדר היית איתנו ולא עזבת לרגע. תבקש מאבא בשמים שירחם עלינו. אני שמחה שהספקתי לומר ככ הרבה פעמים כמה אני אוהבת אותך. הורים מדהימים קיבלתי. אנחנו שבורים", אמרה בקול חנוק בדמעות.

    "החינוך שלכם להיות אנשים מאמינים חזקים ולא נשברים. אבא תהיה גאה למעלה תראה איזה חזקים הילדים שגידלת תהיה גאה. תודה לך על כל דבר שננתת שעזרת לי להיות מי שאני. אבא תתפלל על אמא שתחזור אנחנו צריכים אותה בבקשה תפתח שערי שמים כולנו צריכים אותך. עלית בצורה מדהימה על קידוש ד' אחרי טבילה במקווה. תתפלל  עלינו שנמשיך אותך עם כל החינוך שנתת שמור עלינו אבא שלי", הוסיפה.

    וידיאו: 0404



    0 תגובות